Riittas ordbilder

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Riitta - 3 januari 2010 19:04


Ordspråk idag: Koppla av i tid, så blir du inte avkopplad i förtid.


Det fina vintervädret lockade ut mig och maken i förrgår. Vi var inte precis ensamma om den idén. Här några bilder från vår promenad. Personerna är helt okända som bara råkade befinna sig lämpligt framför mig.


På kvällen fick jag feber, så igår var jag inne hela dagen igår. Idag är jag bättre men har inte varit längre än till närmaste mataffären. Däremot löste vi färdigt ett jättekorsord som vi påbörjade på juldagen. Jag har flera gånger fått sådana av barnen, dock inte i år. Det här var ett gammalt som jag hade börjat lite men inte klarat av ensam. Men tillsammans går det alltid bättre.


Det finns många sätt att koppla av. Man ska ta vara på det som bjuds och se något att glädjas åt i i stort som smått.


       


 


 




 


 


Ut och njut!


Presentation


Ordspråk i tiden:
Ett gott skratt förlänger livet.

Har du sett vad klockan är?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Mina inlägg i kalendern

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards