Riittas ordbilder

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Riitta - 26 april 2010 20:16

Tio minuter varade programmet innan det blev reklam på tre minuter. Nästa spelomgång varade hela tjugofem minuter innan det åter blev dags för reklampaus på flera minuter. Därefter återstod bara ett kortare stycke av programmet. Sen var det dags för mer reklam innan nästa program började.


Det skulle räcka gott med reklam mellan programmen. Mindre slöseri på människors tid.


Jag är så less på allt reklam och undviker dessa kanaler om jag kan. Har jag två intressanta program på olika kanaler att välja på, väljer jag alltid det på den reklamfria kanalen. Eller så spelar vi in programmen och spolar över reklamen. Allt för att undvika de eviga avbrotten med ovälkommen matning av reklam. 


Eller så gör jag något annat under pauserna, som nu när jag bloggar. Få reklam är värda min fulla uppmärksamhet, om ens något ögonkast.


Ordspråk idag: Var lika rädd om tiden som om pengar.


 

Presentation


Ordspråk i tiden:
Ett gott skratt förlänger livet.

Har du sett vad klockan är?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Mina inlägg i kalendern

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards