Riittas ordbilder

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Riitta - 17 februari 2013 22:28

Fotosessionen i skogen fortsatte, även med annat än Legofigurer. Men här först ett par av dem i samma bild bland laven.


 

Jag hade ett speciellt scenario i tankarna när jag gjorden den här bilden, som var med i vår fotoutställning i november. Det visade sig att det fanns andra tolkningar av händelseförloppet. Betraktaren har alltid rätt, vad jag än har tänkt mig. Därför ska jag inte avslöja min tanke, åtminstone inte ännu, utan du som läsare ska få bilda egen uppfattning. Berätta gärna vad du ser på bilden!


 

Den här ensamma grodan har i sitt sökande efter prinsessan hamnat bland mossa och lav. Någon frågade om jag pussade på grodan. Nej, det behöver jag inte göra för jag har redan hittat min prins. Så grodan, som är knappt två cm hög, får fortsätta sitt letande.


Mina ord i dag: Allt är inte alltid som det ser ut.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ordspråk i tiden:
Ett gott skratt förlänger livet.

Har du sett vad klockan är?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Mina inlägg i kalendern

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards